hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 20 mei 2004

Hemelvaart

Weinig hemelvaart vandaag. Wel weer verder inpakken van de Billy's. In eerste instantie levert dat alleen maar meer troep op. Hoewel het grootste gedeelte van de boeken die op de boeken lagen nu weer in de kasten staan, is het toch vooral dom werk. Je verplaatst steeds boeken van plankje (stof afblazen, vies oud plankje schoonmaken) naar plankje en nu ik bij Elsschot aangekomen ben (ben bij de Z, Stefan Zweig, begonnen) blijkt dat ik toch te weinig ruimte overhoud. Mijn plan was namelijk dat er op elke plank nog wat ruimte overblijft voor wat nieuwe boeken, maar nu ik nog anderhalve kast te gaan heb is de ruimte op. Dat betkent dat ik weer bij de Z moet beginnen met inschikken en verplaatsen en dat heb ik al een keer gedaan vandaag.
Op de foto: links volgepakte vieze kast, rechts gedane plankjes.

Geen opmerkingen: