hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 24 mei 2004

Mijn broer is jarig

Maar gisteren vierden we het. De heenreis verliep goed (op een foute dame na die haar nagels zat te vijlen, wat even erg is als poepen in het openbaar, vind ik) en er was eindelijk alle tijd om te lezen (Wladimir Kaminer - De reis naar Verweggistan) en te redigeren (gedichten van oud-Tzumredacteur Ifor Molenhuis). Geen vertraging.

Ik heb mijn broer twee boeken gegeven: Kandy van F.Springer en Mark Haddon, Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht, dat ik aan iedereen zou willen geven.
Op de volgende foto mijn bijna jarige broer die eten opschept.

In huize Peppelenbos te Ede staat ook een boekenkast, maar die raakt ook al behoorlijk vol.

De terugreis was vreselijk, met een omweg over Deventer, propvolle staantreinen etc. Wel kans gezien om Kaminer uit te lezen en een groot deel van Gevoel van Arie Storm. Dat laatste is een vreselijk saai boek.

Geen opmerkingen: