hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 21 juli 2004

2641 en 19.616.750

Na 9 dagen vakantie in Den Haag al 2641 woorden geschreven. Dat lijkt heel wat, maar dat is nog geen 300 woorden per dag. Gewoon luiheid dus, terwijl ik juist in deze weken een enorme sprong voorwaarts wilde maken met mijn roman. Het wordt dus een sprongetje.
Intussen ook 6 boeken gelezen waaronder een aparte gay-detective getiteld The Gay Detective door Lou Rand. Daarnaast word ik opgehouden door de Tour, Spider solitaire waar ik van de 203 potjes op standaardniveau er nog maar 13 heb gewonnen -ik ben echt niet goed in kaarten, zelfs niet op het scherm- en Pinball, maar die loopt bij mijn zus altijd vast op de computer. 1 keer had ik geluk en bleef het ding wel werken en haalde ik de score 19.616.750. Dat zou pas een dikke roman zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Is dat alles?
Het weeklezertje