hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 14 juli 2004

vekansie

Drukke weken gehad voordat ik op vakantie. De laatste loodjes, dit en dat, wat niet al en bovendien nog een uitgebreid verslag maken voor de literatuurkringen over Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht. Toen dat klaar was op zondagmiddag: koffer ingepakt en op naar Den Haag. Daar aangekomen om half twaalf 's nachts. De eerste dagen alleen maar een beetje geslapen en gelezen, maar vanaf vandaag moet er ook geschreven worden. Gisteren eerst nog naar de begraafplaats 'Ter Navolging' geweest. las pas dit jaar in de gelijknamige roman van Kees 't Hart dat daar Betje Wolff en Aagje Deken ooit zijn begraven. Nu is er alleen nog maar een gedenksteen over. Hieronder een exclusieve fotoreportage.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

En daar schuin er tegen over woont m'n neefje.
de weeklezer.

Anoniem zei

Hoi Coen,
Vanavond heb ik met terugwerkende kracht en zeer veel plezier je logboek doorgewerkt. En dat met 'Emiel' als achtergrond. Je enthousiasme over Mark Haddon deel ik volledig, maar om Arie Storm na één slecht boek al af te schrijven... Heeft voor 'Gevoel' toch al een aantal erg grappige boeken geschreven. Schiet het al een beetje op met jouw boek?
En tot slot wou ik nog vragen, al twijfel ik er niet aan dat het een hiaat in mijn culturele bagage is: Wie is Emiel?
Aju, Gideon

coen zei

ha die Gideon. Emiel was een prachtige (Zweedse?) kinderserie over een jongetje dat op een boerderij woonde en allerlei dingen per ongeluk fout deed. Ik weet me nog een aflevering te herinneren waarin hij varkens gistende kersen te eten gaf, waarna die beesten dronken in het rond liepen. Hahaha.

Je moet het zien.