hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 26 juni 2005

Lulu Wang schrijft een mailtje

Kreeg vrijdag zomaar een mailtje van Lulu Wang. 'Het is een poos geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Allereerst, hoe gaat het met jullie?' Sterker nog Lulu, dit is pas de eerste keer dat je wat van je hebt laten horen. Jarenlang heb ik zitten wachten op een mailtje van Lulu en nooit kreeg ik wat. En nu opeens wel. Met mij gaat het overigens goed, wie die 'jullie' zijn weet ik niet precies.
Ik ben blij dat je het druk hebt gehad in de tussentijd. 'Ten eerste, reisleidster spelen.''Ten tweede, journalist spelen.' Leuk al dat spelen. 'Voor het eerst in mijn leven heb ik iemand geïnterviewd. Raad eens wiens ziel ik met mijn 'journalistenpen' voor het magazine Linda mocht blootleggen? De jonge, knappe, blonde acteur Thijs Römer.' Maar Lulu vond het blijkbaar niet zo leuk om journalistje te spelen. 'van mij een journalist bakken is moeilijker dan een kameel door het oog van een naald jagen.'
En heeft Lulu nog meer gedaan? Ja hoor. 'Ten derde, vier dagen logeren in een sprookjeshuis dat niet van mij is.' Je raadt het al: Villa Felderhof. Samen met Guus Meeuwis (ik kan bijna niet wachten om het eindresultaat te zien). 'Het enige dat ik kwijt wil is dat Guus sneller vlinderslagt dan ik en dat Rik een kei is in het kweken van tomaten.' Als het andersom was geweest, had ik het ook geloofd.
Ik vraag me we af wat ze nog meer heeft gedaan die Lulu. Behalve reisleidster spelen en journalist spelen en logéetje spelen. Het moet heel fijn zijn om Lulu Wang te spelen.

Geen opmerkingen: