hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 10 september 2005

Ede doet Groningen

Vandaag bezoek uit Ede. Via Huize Tavenier de stad ingegaan.
En daarna de Martinitoren opgeklommen. Mijn schoonzus Jolijn bleef beneden en mijn neefje Gideon ging mee tot de eerste trans (heet dat zo?). Met neefje Lucas en nichtje Anne Jasmijn doorgeklommen tot aan het carillon en toen de grote klokken begonnen te luiden snel tot boven de klokken. Mijn broer en ik hadden geloof ik het meeste kinderlijke plezier.


Buiten kwamen we Jan van Stralen en Sandro Kortekaas tegen die vandaag (Open Monumentendag) hun boek Van Anna Varwers Convent tot Zuiderkerk, waar alle Gasthuizen & Godshuizen in Groningen staan, verkochten. Mooi boek! Had het zelf wel willen uitgeven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo zie je maar wat je allemaal mist als je het weblog van je zwager niet goed bijhoudt...