hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 13 april 2007

Dichters bij Blend (foto's)

Wat Blend precies is, weet ik niet, maar we stonden gisteren in een tijdelijke winkel met die naam om gedichten voor te lezen. Alle optredens werden geregistreerd door Oog-radio en worden in de loop van het jaar uitgezonden.

Tout dichtend Groningen was uitgenodigd en zeker de helft kwam. Velen kende ik alleen maar van naam.


Bart FM Droog was er natuurlijk wel. Voor en na zijn optreden bekeek hij de trendy winkel minutieus. Op de volgende foto's bekijkt hij of het ding dat hij in handen heeft een hoed of een pan is.



Naast Jan Glas las ook Lupko Ellen voor in het Gronings.


Ook Paul Borggreve (met sjaal) las voor.


En debutant Emiel Matulewicz


De stadsdichter deed nogal aanhalig met een groupie.


En Sieger M.G. liet zijn optreedfotoalbumdichtbundel zien waaruit hij met verve voorlas.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er zijn verdorie meer dichters dan lezers!

Emiel zei

Hey Coen,

Ik was blij verast toen ik van een vriendin hoorde dat ik op een weblog zou staan (wat die van jou bleek te zij). Naja ik vind het tof dat je me dr opgezet hebt.
Trouwens, ik was nog wel even benieuwd hoe je op mijn blogspot bent gekomen. Maar goed wel leuk natuurlijk.
Ik zou het leuk vinden om nog wat foto's te krijgen. Tuurlijk, is altijd leuk.
Mijn Email is lfematulewicz@hotmail.com.


Groetjes