hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 31 mei 2007

In de tussentijd 2

- De hele nacht half wakker gelegen door een mug. Dacht de hele tijd: jij krijgt geen bloed van me. Iets voor negenen belde iemand. Besloot ondanks vermoeidheid toch op te staan (misschien was het het ziekenhuis met een afspraak voor de scan). Niets ingesproken.
Kranten met dat idiote nieuws over Groningen waar een aantal gekken homo's hebben verkracht en met hiv besmet hebben. Weet nog wel een leuke straf voor ze in het Martini-ziekenhuis.
Wilde daarna een leuk stoer blogje schrijven, maar mijn Norton anti-virusscanner bleef maar ratelen en ratelen (waardoor alle programma's zo traag als stront gaan en niets meteen werkt). Op den duur zo kwaad dat ik met dingen ben gaan smijten, ook de was nog keihard in het water gegooid tot het water van de keukenkastjes droop. Daarna enorme huilbui. De eerste van de week. Op de klok was het kwart over elf. Het moment waarop ik een week geleden de operatiekamer werd binnengereden.
- Daar had ik dus over willen schrijven. Dat ze je de ok binnenrijden en dat iedereen die daar bezig is je een hand komt geven, zich netjes voorstelt en dan weer verder gaat met werken. Alsof het een vergadering betreft.
- Dinsdagavond. Wil tijdens het tweede college iets op het bord schrijven, maar zie geen krijtje. Kijk in het voorvak van mijn tas. Er liggen een paar krijtjes naast een stripje zetpillen (voor het geval ik te misselijk zou zijn voor gewone pijnstillers). Heel even denk ik dat het leuk is als ik met een zetpil op bord schrijf. Heel even.
- Gisteren verontschuldigde iemand zich omdat hij over zijn nieuwe geliefde vertelde, terwijl ik net mijn kankerverhaaltje gedaan had. Maar ik wil erg graag over die nieuwe liefde horen. Ik wil heel erg graag over heel veel nieuwe en oude liefdes horen.
- Nam gisteren in het Harmoniegebouw een mondeling tentamen af. Studente (van het type waarbij een tentamen eigenlijk overbodig is, iemand die je van tevoren wel een 8 kunt geven) had een chocoladecake voor me meegenomen. Ze gaf het pas nadat ik haar cijfer had genoemd. Heel keurig. Elk ander moment was fout geweest, maar dat moment was goed. Zou ze nog een 8 voor moeten krijgen. 's Avonds met M. de cake al bijna opgegeten.
- Tussendoor ben ik me een beetje aan het voorbereiden voor de presentatie van de nieuwe bundel van Jan Glas, morgenmiddag om 4 uur bij het Huis van de Groninger Toal. Vanochtend de bundel maar van de uitgeverij gehaald. Een van de mensen die optreedt, is Erik Harteveld. Klik op de voorgaande link en je hoort een prachtig ontroerend en hilarisch liedje.
Bi'j d'r nog?!
- UFO-filmpje nu over de 200 kijkers.

1 opmerking:

Anoniem zei

Vanwege de heerlijk chololadetaart gisteravond heeft M. vandaag even niet zoveel honger. Leuke reclames heb je vandaag trouwens bij je weblog. Prostaat en begrafenisverzekering. Evenzogoed: niks van aantrekken. Uithuilen, neus ophalen en doorgaan!