hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 22 september 2007

De beste Groningse boekverkoper van 2007

Er zit geen enkele goede boekverkoper in de provincie Groningen, althans, niet volgens de nominaties die bekend zijn geworden voor de Albert Hogeveen-bokaal. (zie het bericht van gisteren) Dat is wat sneu vind ik. Om al die hardwerkende mensen toch in het zonnetje te zetten, leek het mij daarom wel aardig om een provinciale variant te maken van de wedstrijd. De winnaar krijgt ook een bokaal (over de naamgeving moet ik nog nadenken).

Daarom de volgende oproep. Stuur de namen van je drie favoriete boekverkopers uit de provincie Groningen (en de naam van de boekhandel) op naar mij. Nummer 1 krijgt drie punten, nummer 2, twee punten, nummer 3, 1 punt. Als je maar één naam instuurt, krijgt deze man/vrouw automatisch drie punten. De actie duurt tot begin november. Elke week zal ik een tussenstand geven op mijn weblog. Vermeld wel je eigen naam en adres en e-mailadres. De inzendingen worden anoniem behandeld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Coen, waar staat je email-adres? Of moet ik de beste verkoper hier aangeven?
Dick

coen zei

Dag Dick,
Nee (het mag wel), maar beter kun je het mailen naar c.peppelenbos(at)home.nl. Het staat hier een beetje gek om spam tegen te gaan.