hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 23 februari 2009

De Magie van het Boek (2)


Dit stukje stond afgelopen donderdag in het Dagblad van het Noorden. Rense Sinkgraven wees me erop. Er staat nog niet bij welke dichters en schrijvers een workshop geven, tot hoe laat het duurt en dat er ook uitgevers staan met stands (en volgens mij zouden er ook gewoon dichters optreden), maar je kunt niet alles hebben.
Op mijneigenbibliotheek.nl bestaat het hele evenement nog steeds niet (11 uur voor het laatst gekeken), laat staan dat er een overzichtelijk programma te vinden is. Ook op Letter en stad de bijna overleden site waarop alle literaire activiteiten zouden moeten staan, zie ik niets (behalve mijn eigen bericht).
update: 12.00 uur nog steeds niets.
update: 12.50 uur het volledige programma is sinds een half uur wel te zien bij Anton Scheepstra
update: 13.00 mijneigenbibliotheek.nl slaapt nog steeds.
update: 14.00 mijneigenbibliotheek.nl slaapt nog steeds en mijn doorgelinkte weblog bij Letter en stad is helemaal weggehaald.
update: 15.00 mijneigenbibliotheek.nl slaapt nog steeds en mijn doorgelinkte weblog bij Letter en stad is opeens terug.
update: 16.00 mijneigenbibliotheek.nl slaapt nog steeds.
update: 18.00 mijneigenbibliotheek.nl slaapt nog steeds.
update: 21.00 mijneigenbibliotheek.nl slaapt nog steeds.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wordt dat ding niet jaarlijks of eens in de zoveel jaar georganiseerd door Geert Lameris?

coen zei

Klopt.

Anoniem zei

Zelfs als er wel veel publiciteit is voor deze manifestatie =zoals 2 x eerder= komt er bijna geen kip naar de OB (tegenwoordig CB). Geen boekenkopers tenminste, alleen wat biblioboekruilers. Ik heb er beide eerder keren gestaan en doe het noooooit weer.

Anoniem zei

Haha, dat is inderdaad een volkomen treurige bedoening! Ik ben er ook twee keer geweest en beide keren voelde het als aapjes kijken, met het verschil dat de bezoeker werd aangegaapt door de standzitters die geen zak te doen hadden. Ik denk dat ik dit jaar oversla, wat het bezoekersaantal direct met de helft reduceert. Sneu!