hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 27 maart 2009

Cornelis Hofmann morgen in het Dagblad van het Noorden

De aankondiging op de site van het Dagblad van het Noorden is veelbelovend:
'De Stichting Muziekklassiek verkeert in zwaar weer. Artiesten als Emmy Verhey, Klára Würtz en Paolo Giacometti wachten op hun geld, sponsoren lopen weg, Frans Zwarts, rector magnificus van de Rijksuniversiteit Groningen is uit het comité van aanbeveling gestapt, na een hate-mail van programmeur Cornelis Hofmann aan een schrijver uit Groningen.'

Die schrijver ben ik. Lees de fijne mails van Hofmann (deels onder pseudoniem Charles Goldenbelt) hier en hier na.
Inmiddels zijn Frans Zwarts én Anton Brand uit het Comité van Aanbeveling gestapt. Wie volgt?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk!Mocht van ons nog wel veel harder, maar zo'n journalist weet natuurlijk ook niet hoe erg hij is, pas als je met hem in contact hebt gestaan weet je het.....

coen zei

Neem contact op met deze journalist.

Anoniem zei

als ik niet zo'n angsthaas was geweest had ik het allang gedaan!

Anoniem zei

Ik ben de beste man tegen het lijf gelopen in Groningen gister. Starnakel bezopen, maar in een vermakelijke bui. Welbespraakt, een immense woordenschat en de flair van een vrijetijds aristocraat. Moeilijke woorden en klassiek taalgebruik scoorden goed en ik kreeg zelfs een visitekaartje in mijn handen gedrukt.
Nu, na even surfen op het internet kom ik er achter dat hij een komiek is. Ik kan me goed voorstellen dat C.H. zich een breuk heeft gelachen tijdens het typen van zijn mails en geniet van de aandacht. Ze lijken mij te vallen in de categorie 'negatieve aandacht is ook aandacht'. Het is iig geen constructieve kritiek. En dat is inderdaad een understatement. Ik heb een klein beetje ervaring met het ontvangen van hatemail en ik kan zeggen dat het niet fijn is om ongenuanceerde afgunst op die manier te moeten incasseren.
Ik ben benieuwd waar C.H. zijn afgunst vandaan komt.

Ik wens u succes,

J.J. van der Heul