hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 8 oktober 2010

Victorie bij Van der Velde

Boekhandel Van der Velde heeft gelukkig de restpartij van mijn roman Victorie opgekocht en zal die deze maand in de winkel aanbieden voor €2,95 (twee euro vijfennegentig)! Het boek ligt in ieder geval in Leeuwarden en Groningen en waarschijnlijk (binnenkort) ook in de andere vestigingen.

Primeur: op een nog nader bekend te maken zaterdag zal ik mijn in prijs verlaagde boek ook nog signeren in de winkel in Leeuwarden.

4 opmerkingen:

Stormblast1953 zei

De rest partij zal toch niet uit meer dan een boekje of 12 bestaan???

coen zei

Iets meer, dus als je een grote familie hebt, dan weet je nu een goed Sinterklaascadeau.

gerb. zei

19 oktober? In de ochtend? Dan kom ik langs.

coen zei

Nee, maar als je wilt kom ik (moet die dag toch lesgeven in Leeuwarden).
Signeersessie is waarschijnlijk op zaterdag.