hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 2 juli 2011

Schrijvers aan de Hoge der A (6)

Vandaag zo druk geweest dat ik zelf maar bij twee optredens van de Schrijvers aan de Hoge der A aanwezig kon zijn. Gerrit Komrij had elke keer een volle bak (50 man) en zelfs als organisator kwam ik er niet meer in. Laat je deze schrijver een keer overvliegen uit Portugal en dan kun je hem nog niet zien. Maar bezoekers gaan voor. Heb de rest van de dag stoelen gesjouwd, boeken aangevuld, mensen de juiste richting gewezen, flyers uitgedeeld, handtekeningen gezet etc. etc. Ik weet niet eens wat Doeke heeft kunnen zien op deze dag.
Ook de andere schrijvers kregen veel bekijks. Ik kon nog net Edward van de Vendel en Ype en Willem meemaken en even later Gerbrand Bakker en Jan Glas. Hoorde overal positieve geluiden over de optredens van mensen die dit vooral vaker willen zien.
dolenthousiaste vrijwilligers
Gerbrand Bakker en Jan Glas op nummer 22/11
 
een grote rij voor 18
 
Edward van de Vendel op 13

Niek Schunselaar, Doeke Sijens, Johan Hooge en Gaaike Euwema

Ype+Willem ook op 13
Wat ik vooral mooi vind is dat een literair festival op een Roze Zaterdag ook mogelijk is en dat mensen dat ook mooi, interessant en goed vinden.

1 opmerking:

May I show you zei

Gerrit Komrij op nummer 6, zie filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=RgaSHmhQ_Mg