hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 24 mei 2019

Herman aan zee


Kijk, hier loop ik met mijn broer Herman bij de zee. Vandaag is hij 56 geworden, op de foto is hij een jaar of 8. Dan heb je nog geen idee hoeveel water er in de zee gaat. Er is een hele serie van deze foto en dat kan maar één dingetje betekenen: het rolletje moet op.

Er is dus ook nog een andere foto van deze dag met mijn zus Annet, die de onstuimige zee niet helemaal vertrouwt.

Je ziet al snel wie er een groot visionair denker gaat worden:

Je ziet ook wie de grote onderzoeker gaat worden. 
Dat is empirisch onderzoek in de dop. Waarnemen en iets vinden, hier letterlijk schelpen vinden. Aan het eind van de dag had ik mijn hoofd vol en Herman had een hoeveelheid schelpen. Zoals mijn broer ook bijzondere stenen vond. Het is verder opvallend hoe schoon het strand lijkt te zijn. 

Zo te zien waren goed voorbereid op stap gegaan. Want we hebben allemaal laarzen aan. Van de Hevea uit Raalte. Goed spul. Als je er een in zee gooit dan is ie na vijftig jaar nog niet kapot. 

Geen opmerkingen: