hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 20 augustus 2005

Aperitief


Donderdag werd Aperitief gepresenteerd tijdens het radioprogramma van Arno van der Heyden op het Noorderzon-festival. De volgende dag schreef het Dagblad van het Noorden, altijd goed voor slechte stukken over poëzie, er een stukje over. Een merkwaardig stukje. Tijd voor een ingezonden brief:

'Geachte redactie,

De reportage in de krant over de presentatie van de bundel 'Aperitief' (Uitgeverij Passage, 4 euro) was informatief, maar toch ook vreemd. Elke dichter treedt een keer op in het programma van Arno van der Heyden. Ik citeer: 'Voor Coen Peppelenbos, die pas volgende week zondag zijn opwachting maakt in de Spiegeltent, betekent dat dat zijn gedicht weinig verrassing meer bevat.' Ik kan u geruststellen: aangezien ik het gedicht zelf geschreven heb, ging ik er al niet van uit dat het gedicht me erg zou verrassen.

Met vriendelijke groet,

Coen Peppelenbos'

Geen opmerkingen: