hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 19 juli 2007

Komkommer: In Gerrit Krol

Primeur! Ben vanochtend in Gerrit Krol geweest. De trein wel te verstaan. Nadat ik mijn zorgtaak als kattenvoeder vervuld had, ging ik terug naar het hoofdstation om te kijken of Gerrit Krol er al was. In eerste instantie zag het er niet goed uit. Twee naamloze Spurts stonden te wachten, de Wim Duisenberg, de Ubbo Emmius. En toen zag ik opeens mijn eerste dichter: M. Vasalis!

Ik liep nog een keer langs alle perrons en toen zag ik opeens op het verste spoor de Gerrit Krol staan. Helemaal schoon.

Om iedereen de sensatie te geven ooit in Gerrit Krol te zijn geweest heb ik ook nog een kleine video gemaakt.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat wiebelt de trein als die stil staat.
de weeklezer

Jan Paul zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Anoniem zei

Fraai filmpje. Mooie foto. Maar die titel van dat logbericht... kan daar niet iets aan veranderd? Komkommer in Gerrit Krol... nee.

Anoniem zei

Nou, dat is een mooie trein. Wel intrigerend is dat relatief lange, lege gangetje.