hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 7 oktober 2007

Dichter bij Foltz

Ondanks dat ik vanochtend met luid geraas uit mijn broek scheurde, was het een mooie dag. De hele familie was over om mijn dierendagverjaardag te vieren, maar ik had aangegeven dat we tussendoor wel naar het festival Dichter bij Foltz moesten waar ik twee keer moest optreden. Maar liefst drie stadsdichters gezien en twee oud-stadsdichters. Hieronder een fotoreportage: de meeste foto's heeft mijn zus gemaakt. De meest gemaakte opmerking deze middag: mooi weer, hè?!

Mijn neefje Lucas is geen dichter.


Ik wel.


Laura Demelza Bosma


Schoonzus Jolijn, mijn vader, Derwent Christmas, ik en de weeklezer. Het gaat toch opvallen hoezeer ik in mijn pose op mijn vader ga lijken.


Organisator van het festival: Corrie Boin.


Derwent in de zon.


Ronald Ohlsen


Op weg naar de uitgang komen we Sieger M. tegen en Kasper Peters die gras voor de ezels heeft geplukt.


André Degen, Rik Andreae en Jan Glas.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk verslag, Coen. Fijn dat je je feest wilde onderbreken om bij ons te komen optreden. Ik hoop dat jullie daarna nog een leuk feest hadden.