hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 23 november 2007

Uitreiking Kinderboekenwinkelprijs aan Gilgamesj

Was nog net op tijd (moest naar mijn eigen muurfeestje toe, waarover later) om het allerlaatstestaartje van de uitreiking van de kinderboekenwinkelprijs aan Frank Groothof mee te maken. (hier op de rug gefotografeerd tijdens de nazit).

Het boek Gilgamesj en de bijbehorende CD is een soort gesamtkunstwerk. Ik hoop de volgende namen goed te hebben geplaatst bij de juiste foto's. Marjet Huiberts zorgde voor de liedteksten.


Karst-Janneke Rogaar, de illustratrice, hier zittend naast de vormgever van het boek.


Maar eigenlijk wilde ik alleen even de gelegenheid nemen om Jan Paul Schutten de hand te drukken (hier in het midden van de groep). Hij liet al met enige trots zijn nieuwe boek zien: Kinderen van Amsterdam. Vanaf volgende week in de winkel. Ik mocht al even stiekem bladeren en het ziet er ontzettend goed uit.


Volgens mij konden Corina en Daniël (eigenaren van de kinderboekhandels in Groningen en Rotterdam) terugkijken op een geslaagde middag).

1 opmerking:

Jan Paul zei

De namen staan goed bij de foto´s, Coen. Leuk dat je er even was!