hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 16 mei 2008

Christmas en Peppelenbos bij Flanor

Hoogtepunt van de Flanor-avond waarbij Derwent Christmas mij interviewde en ik hem, was het begin. Er waren niet heel veel mensen bij onze avond en na de introductie van bestuurslid Maarten stond een jongen pontificaal op en konden wij beginnen.
Tweede hoogtepunt waren de nieuwe handendroogblaasmachines (of hoe heten die dingen) bij café De Wolthoorn. In plaats van je handen ergens onder te houden moet je daar je handen insteken. Hoorde bij de nazit dat mannen er vooral een ander lichaamsdeel in willen steken.
Derde hoogtepunt tijdens de nazit was het verhaal van Maarten over een subsidieverzoek dat in het verleden ooit was ingediend bij de gemeente. De man die het formulier verzond had er nog een spellingcontrole overheen laten gaan en alle woorden die de computer niet kende liet hij vervangen door woorden die de computer wel kende. Behalve de vrouw aan wie het subsidieverzoek gericht was en een hele erge verbastering van haar eigen naam terugzag, vond de commissie het heel bijzonder dat het literaire dispuut opeens, in plaats van Flanor, Flapoor heette.



foto's: Giny Backers

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Even over die handenföhn en haar alternatieve aanwending - ik lees op de gelinkte Kijk-site dat de lucht er "met een snelheid van 645 kilometer per uur" doorheen raast. Dat roept een vraag bij me op: zou de eerste onvrijwillig besnedene zich al voor een schadeclaim hebben gemeld?

OTPS: nog bedankt voor de link.

Anoniem zei

hoi Coen,
nogmaals sorry dat ik het gemist heb omdat ik in slaap ben gevallen op de bank, voor de tv. Hoe buma kan ik worden.

Karel

Maarten zei

Naast de genoemde hoogtepunten was er nog meer te genieten.
De sfeer was goed, de vragen mooi en de antwoorden eerlijk.

Aan dat publiek gaan we hard werken!

Nogmaals bedankt.

Anoniem zei

Sprekende Foto's.
De weeklezer