hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 20 mei 2008

Dagblad van het Noorden proefperiode


Ik koop elke dag De Volkskrant en het Dagblad van het Noorden los. maar een abonnement is veel goedkoper krijg ik altijd te horen als er weer een actie loopt en je 's avonds wordt lastig gevallen door een werkstudent die een lijst telefoonnummers moet afwerken.
Ik weet het. Maar als ik een proefabonnement neem, gaat er altijd iets mis. Deze keer ook. Op donderdag de 8-ste mei heb ik telefonisch zo'n proefabonnement genomen. Het kon al op zaterdag de 10-de ingaan. Voor de zekerheid moest ik nog een keer mijn adresgegevens herhalen en mijn naam. We zijn nu anderhalve week verder en tot nu toe is er geen enkel Dagblad op mijn deurmat geploft.
'Veel plezier met uw proefabonnement,' is de laatste zin die de werkstudent moet voorlezen.

Geen opmerkingen: