hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 1 juni 2008

Victorie: de uitnodiging

Nog zes nachtjes slapen en dan is het zover: de presentatie van Victorie. Vorige week gingen de uitnodigingen de deur uit en ik heb nu al bijna 60 mensen die heben toegezegd te komen. Dat is ook niet zo verwonderlijk, want de presentatie vindt plaats in de Oranjerie van kasteel Het Nijenhuis.

De spannende roman Victorie speelt voor een groot deel in Salland en het kasteel heeft een belangrijke rol in het boek. Daarover en meer zal schrijver Anton Brand de auteur interviewen. Lex Jansen, directeur van de uitgeverijen Arbeiderspers, Archipel en Balans, zal het eerste exemplaar van Victorie aanbieden. Na afloop zal Coen Peppelenbos zijn roman signeren en krijgt u nog een entreebewijs om het kasteel zelf te bezichtigen.

Een uitgebreide routebeschrijving naar het kasteel is hier te vinden.
7 juni 2008, 14.30
Oranjerie van Kasteel Het Nijenhuis, ‘t Nijenhuis 10 Heino / Wijhe



Iedereen is van harte welkom, maar geef wel even een seintje dat je komt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh Coen, wat spannend!
Ben erg benieuwd naar je boek.
Ook grappig om nu eens aan de andere kant van de tafel te zitten, dunkt me...
Veel plezier en nou maar duimen dat je werk een beetje aardig ontvangen wordt!
Lili de Ridder

coen zei

@ Lili: dankjewel. Heb wel vaker aan de andere kant van de tafel gezeten, maar nu is het inderdaad bijzonderderder. Houd me op de hoogte wat je ervan vindt.

Anoniem zei

Als je dat op prijs stelt, zal ik dat zeker doen. Neem aan dat ik wel ergens op je site een mailadres kan vinden, of wil je 'fanmail' (of reacties) via je uitgever? Ik hoor het nog wel.
Geniet ervan! Lijkt me een mooie locatie (alleen wel wat ver weg...)
Lili