hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 5 februari 2009

De Dichtclub en Vrouw Koetje


Hij had een nieuw hemmetje aan, oud-stadsdichter Rense Sinkgraven. Ik denk dat het met het diepe, zwarte gat wel mee zal vallen. De nieuwe Stadsdichter Anneke Claus was er ook en de meeste vaste Dichtclubleden waren eveneens present.
Renee Luth kwam met een nieuwe manier van voorlezen. Omdat haar printer stuk was, had ze haar laptop maar meegenomen, wat karaokeachtig effect had.

Gastdichter deze keer was Erik Harteveld. In plaats van gedichten deed hij voor de pauze twee verhalen, maar die namen zoveel tijd in beslag dat hij na de pauze geen gedichten meer mocht voorlezen (wat met gemak had gekund als we op tijd waren begonnen).
'Ik ben ook meer gewend aan avondvullende optredens,' zei Harteveld.
Ik zei dat ik een filmpje had gemaakt van zijn optreden.
Hij zei dat ik teveel effecten gebruikte in mijn filmpjes, overvloeiers enzo. Dat deden alleen amateurs.
Ik zei: 'Maar ik begin ook nog maar net met filmpjes maken.'
Harteveld: 'Dat zeg ik. Aan die effecten kun je zien dat je een beginneling bent.'
Ik snap er niets van. Het volgende filmpje mag misschien wat al te donker zijn, maar dat ligt aan mijn cameraatje. Het zal binnenkort wel veranderen als ik een echte camera ga gebruiken. Voor de rest ben ik heel terughoudend met effecten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben zelf altijd ook nogal karig met effecten.