hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 1 juni 2009

Zoekwoorden top 10

Sinds enkele maanden heb ik Google analytics in mijn blog geïmplanteerd (je ziet er niks van). Je kunt dan precies zien wie er op je site komt en ook welke zoekwoorden er gebruikt zijn. Hieronder de top 10 van mei waarbij de zoekwoorden Coen Peppelenbos, Peppelenbos en literatuurlog of combinaties daarvan zijn weggelaten (en ook mijn zus Annet Peppelenbos met 43 hits).
Hierbij de top 30 van de zoekwoorden:

1 cornelis hofmann 139
2 alexander rybak 69
3 alexander rybak gay 67
4 "koos van dam" groningen 60
5 rob van essen; visser; coen peppelenbos; victorie; recensie 55
6 van essen; visser; de morgen 48
7 eva hulscher 41
8 wim de bie 4 mei 33
9 ellen deckwitz 28
10 herman koch het diner 27
11 voetbalgedicht 26
12 tonnus oosterhoff sacha landkroon 24
13 doeschka meijsing over de liefde 20
14 herman koch het diner recensie 19
15 theo witte 19
16 cornelis hoffman 18
17 het diner herman koch 16
18 erwin mortier godenslaap 14
19 lezing wim de bie 14
20 saskia noort literatuur ja of nee 14
21 8weekly henk de jong 13
22 recensie een tafel vol vlinders 13
23 robert vuijsje alleen maar nette mensen 13
24 saskia noort afgunst 13
25 tim krabbe een tafel vol vlinders 13
26 nederlandse schrijvers top 10 12
27 tommy wieringa homo 12
28 alexander rybak bij paul de leeuw 10
29 alleen maar nette mensen robert vuijsje 10
30 cornelis hofman groningen 10

In de lijst van 2884 zoekwoorden viel voor de rest op:
- balkenende billenknijper 2
- friesland republiek 2
- geile poesie 2
- kutvlinder 2
- tommy wieringa gay 2
- tommy wieringa homo? 2
- tommy wieringa homoseksueel 2
- wat is een horzelvoetje 2
- "tommy wieringa" homosexueel 1
- coen is kinky 1
- hij rookte in de keuken 1
- mevrouw flaneur uit almere 1
- tommy wieringa homofiel 1
- veere naaktzwemmen 1
- waarom is de uil een nestblijver 1
- wie draagt er nog pyjama's 1
- is tommy wieringa een homo? 1

5 opmerkingen:

Lili de Ridder zei

En dan moet je je nu eens voorstellen dat die tweede lijst op dwingende toon wordt voorgedragen door Jules Deelder.
Ready made poezie.

Anoniem zei

Wat sta ik hoog...
Wel geestig dat er 24 mensen mij zoeken en dan niet op mijn blog uitkomen.

coen zei

@ Lili: vond dat lijstje ook leuker dan de eerste lijst.
@ Sacha: Wat ik vooral intrigerend vind is de combinatie tonnus oosterhoff en sacha landkroon. Hebben jullie ooit iets samen gedaan?

Nick ter Wal zei

Ik doe ook een gooi: http://artistiekbureau.blogspot.com/2009/06/google-analytics-poem.html.

Anoniem zei

Ja ik heb in 2005 les gehad van Tonnus. Ter afsluiting van zijn college heb ik een stuk geschreven dat ergens op internet te vinden moet zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat 24 mensen dat willen lezen...
Oh ja en Ellen Deckwitz noemde mij ooit de nieuwe Tonnus, maar dat geldt hier ook niet, denk ik.