hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 17 oktober 2009

Problemen met AVG 9.0

Gisteren bij mijn moeder de vrije virusscanner van AVG op de computer gezet. Ik gebruik versie 8.5 met veel genoegen. Gisteren zag ik dat er een nieuwe versie was: AVG 9.0. Die heb ik thuis ook maar geïnstalleerd en daar heb ik nu wel spijt van.
- filmpjes bekijken ging niet meer: het meest simpele YouTube-filmpje liep vast.
- mijn online-verbinding kon ik niet meer uitzetten, waardoor alles vastliep en Windows niet meer afsloot.
- continu geratel in de computerkast.

Nadat ik alles had gedeïnstalleerd waren de problemen voorbij.

Hebben meer mensen deze problemen? AVG biedt 8.5 niet meer aan. Eens kijken of het op het web nog ergens te vinden is.

UPDATE: inmiddels weer mijn vertrouwde versie gevonden: hier.

7 opmerkingen:

blaski zei

Ik gebruikte AVG tot en met versie 8, was er erg tevreden over. Maar bij mij liep alles al wat minder voorspoedig vanaf versie 8.5. Ik gebruik nu Avast, ook gratis en voor zover ik kan inschatten van ongeveer hetzelfde beveiligingsniveau als AVG.

Misschien heb je hier in de toekomst nog wat aan als AVG 8.5 niet meer ondersteund zal worden. Maar voor nu: plezier met AVG 8.5.

Unknown zei

kijk eens op www.oldversion.com , daar vind je van veel programma's een oudere versie.

Yolanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Ik heb avg 9.0 eraf gegooid en 8.5 (stond nog bij mijn downloads} geïnstalleerd. Nu is alles weer normaal

Anoniem zei

Ik heb dezelfde ervaring. Sinds ik AVG free 9.0 installeerde wordt Windows Defender uitgeschakeld, loop Outlook Express en Internet Explorer 8 vast. Vandaag verwijderd en Avast 4.8 free geinstalleerd en alles draait weer normaal. Jammer hoor, ik was zeer tevereden met AVG 8.5.
Snorrewim

Anoniem zei

Ik heb precies dezelfde ervaring... 9.0 geinstalleerd en nu wil Windows niet meer automatisch afsluiten... ik gooi 9.0 er straks weer af en hoop dat die problemen dan achter de rug zijn.

Dan proberen ergens versie 8.5 te vinden...

Anoniem zei

Sinds ik AVG 9.0 heb geïnstalleerd, kan ik niet meer scannen.
E-mail scan werkt wel, maar de computerscan niet.
Ook niet met de door mij opgegeven instellingen, en al helemáál niet handmatig.
Ik krijg wel de ene na de andere melding van een bedreiging, maar als je niet kunt scannen heb je er ook helemaal niets aan.....
Heb gelukkig de 8.5 nog op mijn externe schijf, en zal deze er maar weer op zetten.
Dan weet ik zeker dat alles weer naar behoren werkt!