Regenboogreeks

maandag 30 augustus 2010

Vrolijke notenrijst

Reclamebureaus worden meestal ingehuurd om producten er iets debieler uit te laten zien dan voorheen en daar dan heel veel geld voor te vangen. Bij Lassie waren ze toe aan iets nieuws. Dus huurden ze een reclamebureau in dat heel vaak het woordje nieuw laat vallen. Kijk maar op de gecentreerde openingspagina van hun nieuwe website.
Welkom in de nieuwe wereld van Lassie!

Bij Lassie zijn we helemaal gek op rijst.
Wij vinden dat Nederlanders best wat vaker rijst mogen eten.

Daarom lanceren we een nieuwe serie lekkere, makkelijke en gezonde recepten.
Maar dat niet alleen.

Met trots presenteren we onze vernieuwde verpakkingen.
Je krijgt er trek van...
De nieuwe verpakkingen zien er minder grijs uit. Het logo oogt ook wat frisser, maar de teksten op de pakjes zijn door de meest gevatte medewerker opgeschreven nadat er een liter jenever was ingegaan.
Voor 'zilvervliesrijst' staat 'bron van vezels'. Dat lijkt nog het meest op productinformatie.
Dat je 'vol en heerlijk romige' zet voor 'Dessertrijst' is nog wel te begrijpen, alhoewel ik me afvraag waar dat 'vol' op slaat. Vol dessertrijst?
Voor 'meergranenrijst' staat 'nog'. Nog meer granen! We komen het gebied van de dijenkletsers binnen, het hoogtepunt vormt de notenrijst, sinds kort 'vrolijke notenrijst' geheten. Vrolijke notenrijst? Was Boudewijn Büch er nog maar.

2 opmerkingen:

Nick ter Wal zei

Droefheid overvalt me. Ik mis die halve gare Boudewijn: http://www.youtube.com/watch?v=ms6Gu-iW0G4

coen zei

Mooie aanvulling, Nick, je zou biograaf moeten worden.