hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 6 september 2010

Tiplijst Ako Literatuurprijs 2010

Van de Tiplijst heb ik er al 10 gelezen. Dat kon minder. Ik verbaas me over sommige titels op de lijst, maar ben ook wel benieuwd wie er op de Toplijst komen. Ik ga (opnieuw) duimen voor Sprakeloos van Tom Lanoye. Zie de volledige lijst hier.
Door mij gelezen
Kees van Beijnum – Een soort familie (De Bezige Bij)
Oscar van den Boogaard - Meer dan een minnaar (De Bezige Bij)
Walter van den Broeck - Terug naar Walden (Meulenhoff|Manteau)
Ernest van der Kwast - Mama Tandoori (Nijgh & Van Ditmar)
Tom Lanoye - Sprakeloos (Prometheus)
Margriet de Moor - De schilder en het meisje (De Bezige Bij)
Nelleke Noordervliet - Zonder noorden komt niemand thuis (Augustus)
Thomas Rosenboom - Zoete mond (Querido)
Peter Terrin - De bewaker (De Arbeiderspers)
Franca Treur - Dorsvloer vol confetti (Prometheus)

2 opmerkingen:

Stormblast1953 zei

Heb zelf net ''Een soort familie'' uit!
Mooi boek en een goede kanshebber!!

Rein Swart zei

ik duim met je mee, coen