hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 4 oktober 2010

Dierendag 1973

Op donderdag 4 oktober 1973 vierde ik mijn negende verjaardag (ik heb het idee dat ik jonger ben op deze foto, maar hij zit in het mapje 1973). De jaren zeventig hadden nog niet genadeloos toegeslagen in huize Peppelenbos: de muren waren nog niet oranje en paars geverfd.

In het Nieuwsblad van het Noorden van die dag een bericht over een misselijke grap: een valse advertentie was in de krant gezet - Dierenartsen zouden op 4 oktober gratis praktijk houden. De dierenartsen waren niet blij. Ook in de krant een paginagrote advertentie van King Corn.

Wij aten geloof ik nooit King Corn, maar de reclamefilmpjes waren wel heel populair.



Ondanks gebrek aan King Corn ben ik wel verder gegroeid. Gisteren hebben we mijn verjaardag alvast voorgevierd. En als je 46 wordt, dan krijg je ook hele andere stickers op je cadeautjes.

2 opmerkingen:

dick zei

Coen, GEFELICITEERD !

Jan Paul zei

Gefeliciteerd Coen!