hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 20 mei 2011

Lezers gezocht

Corrie Joosten en ik hebben twee mooie bloemlezingen gemaakt: Zacht gezicht aan zacht gezicht en Hij zag een kameraad in je. Bloemlezingen over vrouwenvriendschappen en mannenvriendschappen. De nadruk ligt op homoseksuele vriendschappen, maar in de keuze van gedichten (en dichters) zijn we niet sektarisch geweest. Van Kloos tot Komrij en van Blaman tot Roemer, je vindt al je geliefde dichters terug.

Het is ook een megalomaan project door de enorme kosten (voor rechten) en de inkoop door de boekhandels is zacht gezegd nogal voorzichtig geweest. Vandaar dat we nu mensen zoeken die al voorintekenen op de bundels. We hebben je nodig om dit mooie project te laten slagen.

We hebben twee speciale sites gemaakt waarop je alvast kunt intekenen. Voor de mannenbundel klik hier, voor de vrouwenbundel klik hier. Als je dat nu al doet, dan krijg je een gratis andere bundel uit het fonds van Uitgeverij kleine Uil.

De bundels worden gepresenteerd op Roze zaterdag in Groningen.

Onder dit berichtje staat zo'n rijtje tekens om iets te mailen, bloggen, facebooken, twitteren en te buzzen. Doe dat alsjeblieft!

3 opmerkingen:

Chrétien Breukers zei

Graag bestel ik de twee bundels, maar ik ga niet invullen uit welk land ik kom, etc. Dat is niet zo gebruikersvriendelijk gedaan. Maar ik wil ze allebei, die bundels.

coen zei

Dat land hebben we erbij gezet voor verzendingen naar het buitenland.

Anoniem zei

Bv. België.
Giny