hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 1 oktober 2011

Stoepje

Morgen komt de familie op bezoek. Een terugkerend gespreksonderwerp was de hoogte van de eerste stap van de trap naar boven. Je moest namelijk een behoorlijke stap omhoog nemen. Normaal geen probleem voor mij, maar wel toen ik eens rugklachten had. Aangezien mijn moeder net een nieuwe heup heeft, werd het wel tijd om eens wat aan die trap te doen. Buurjongen Frans is hovenier en kan dus straten en buurjongen Gert heeft dat werk vroeger ook gedaan. Vanochtend hebben we de stoep weggehaald, zand bijgestort en alles er weer in gezet. Ik heb met de trilmachine gewerkt (meer voor de foto) en getracht zo weinig mogelijk in de weg te lopen. Drie uur duurde het en toen was alles klaar. Ik hoef vandaag niet meer naar de sportschool.

5 opmerkingen:

jan zei

Prachtige actie.

Anoniem zei

En ik ben ook blij met het verlagen van de eerste stoeptree, want als me die tree zag nemen...
Giny

coen zei

We hebben de stoep juist verhoogd.

matthé zei

ha coen,

gefeliciteerd!

matthé

coen zei

Dank! (kwam laatst nog een heel oud jaren negentig interview tegen met jou als scheiden voorzitter van de Cultuurraad).