hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 5 maart 2012

Bij Margreet Dolman

Vandaag zijn Corrie en ik in het Betty Asfalt Complex op bezoek gegaan bij Margreet Dolman voor een programma dat uitgezonden wordt bij OutTv. het gesprek zou gaan over de bundels Hij zag een kameraad in je en Zacht gezicht aan zacht gezicht, maar ging ook over de boerderij van Corrie en ons leven als 'homomensen'.
Een leuke ploeg mannen maakt de uitzending. Naast Paul Haenen, Dammie van Geest en Mike Starink ook een regisseur en cameraman (dat was denk ik de rolverdeling) die allemaal aardig en relaxed deden en waren. We moesten even wachten omdat het gesprek met cabaretier Richard Groenendijk uitliep, maar ze lieten ons vol vertrouwen achter in de kantine waar allerlei computers en sleutelbossen lagen.
We hebben een paar foto's gemaakt bij schilderijen van de broer van Dammie van Geest.



Toen ik vertelde dat Tzum als papieren blad binnenkort stopt, vertelde Dammie dat ze erover nadachten om Mens & Gevoelens weer nieuw leven in te blazen. Dat blad had duizenden abonnees (en dat kunnen we helaas van Tzum niet zeggen). Ik had vroeger een abonnement op  Mens & Gevoelens, ik zou zo weer aan abonnement nemen.
De uitzending waarin wij voorkomen wordt op 11 maart voor het eerst uitgezonden (en in de rest van de week herhaald).

Geen opmerkingen: