hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 15 juni 2009

Martin Ros komt niet door Filternet


''Hier,kijk,nog een eerste druk ook''
Originally uploaded by roel1943

Voor mensen die Filternet op hun browser gebruiken, was ik een paar dagen uit de lucht, volgens mijn broer. Op zijn werk heeft hij nagezocht hoe dat heeft kunnen gebeuren, want ik gebruik toch niet zoveel schuttingtaal hier. De enige die dat wel doet is Martin Ros. Het weblogje van 6 juni zorgde ervoor dat het Literatuurlog minimaal een weeklang verdween.

5 opmerkingen:

Igor zei

Je verricht gevaarlijk werk, Coen.
En afgaande op jouw laatste Ros-bijdrage kunnen we er misschien niet zo lang meer van genieten.

coen zei

@ Igor: ook mij overvalt op zaterdagochtend regelmatig een Rosmoeheid. Ik had ook gedacht dat het Selexyzavontuur wat korter zou duren, maar blijkbaar luisteren ze zelf ook nooit naar de uitzendingen, noch lezen ze mijn boeiende samenvattingen.

coen zei

Overigens laat Filternet vanaf vandaag mijn blog weer door.

blaski zei

@ Coen: toch vind ik het leuk dat je het blijft doen. Een mens hecht aan ijkpunten in het leven en voor mij is dat op zaterdag eerst luisteren naar Ros en dan kijken wat jij ervan gebakken hebt.

Maar afgelopen zaterdag was niet veel soeps inderdaad.

coen zei

@ blaski: ik ga ook door voor de fans.