hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 20 juli 2009

Vakantiegroet uit Kijkduin




Naar zee gefietst, omdat je na een paar dagen Den Haag altijd de zee moet zien. Het was niet druk. Op een paar nudisten na die in de beschutting van een strandtent of een windscherm van de zon probeerden te genieten was het strand redelijk verlaten. Probeerde ook gewoon te liggen, maar ik heb geen windscherm en ik zal er ook nooit eentje kopen, en snapte waarom iedereen wegbleef. Je werd gewoon gezandstraald.
Toen maar even langs het water gelopen, maar dat valt tegen als je eigenlijk wilt liggen.
Veel auto's op het strand. Er wordt nogal verdronken met dit weer. Er kwam een mooie surfer uit de branding. Hij kreeg zijn pak niet open aan de achterkant. Bijna gevraagd of ik hem moest helpen. Niet gedaan natuurlijk, want zoiets durf ik toch nooit.
Morgen maar opnieuw proberen.

4 opmerkingen:

Lili de Ridder zei

Ik wil je met alle plezier ook het strand van Bloemendaal laten zien hoor!
Plus alle boekhandels van Kennemerland. :-)

coen zei

@ ha Lili:mijn actieradius blijft beperkt tot Kijkduin. Er is toch maar 1 goede boekhandel in Kennermerland?

Herman zei

Beste Coen,

dus je zult nog weken waar dan ook zand vinden. Over zandstralen gesproken. Had vanochtend les in het MCH- westeinde. Nietsvermoedend zet ik mijn fiets tegen het G- gebouw. Les gevolgd en om 10.00 weer heel snel huiswaarts. Krijg ik een lading fijn zand over mij heen en ook mijn fiets ziet er niet uit. Na een klein onderzoek mijnerzijds bleek dat een deel van het gebouw in de steigers stond en waarvan de pui gezandstraald werd.

Ik hoop voor je dat je morgen dezelfde leuke surfer tegenkomt. En help hem maar, wil hij het niet, dan hoor je dat gauw genoeg.

Vakantiegroet uit kijkduin schreef je. Verblijf je nu ook een paar dagen in het huis van je zus?

Met groet,

"Haagse"Herman.

coen zei

Ha Haagse Herman,
Ja zit in het huis van m'n zus. Eet vanavond bij vrienden van jullie.