hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 28 juni 2007

In de tussentijd 13

Stralende dag 2- 'Het is eigenlijk nauwelijks de moeite,' zegt de vrouw bij radiotherapie als we voor de tweede dag op rij de bestraling voor de afgesproken tijd hebben afgerond. Heb vandaag wel gevraagd welk gebied ze speciaal aan het bestralen waren. Een stukje (het gebied waar de lymfeklieren naar de nieren lopen) dat iets groter is dan een aansteker.
- Als je de kelder uitloopt moet je op de knop 'deur openen' drukken. Gisteren was het nog heel zwaar duwen (één bestraling en alle kracht was weg).
- Heb bij Gerbrand Bakker een reactie geplaatst op zijn dingetje over tennis. Ik dacht te weten dat Friezen denken dat kaatsen de voorloper is van tennis, maar dat schijnt toch niet zo te zijn. Ben ik wel blij om.
- Gisteren en vandaag wel moeier dan normaal. Ga als een walrus liggen waar het me uitkomt en slaap zomaar een verloren uurtje weg. Weet niet zeker of het van de bestraling komt of van het onmenselijk vroege tijdstip waarop ik moet opstaan (tien voor zeven).
- Heb gisteren geschreven dat het UMCG zo clean was. Vandaag merkte ik dat er toch een persoonlijke noot was aangebracht in bestralingsruimte G. Toen ik naar het plafond keek, zag ik Supergrover!

1 opmerking:

Karel Knarren zei

he coen,
na vandaag nog maar 2 weken vroeg opstaan.

groet

KK