hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 18 juni 2008

Victorie: op bzoek

Ik kende de site www.bzoek.com niet, maar omdat ik de laatste dagen wel eens koekel op "Victorie Peppelenbos" kwam ik daar langs. Als je zoekt naar je boek krijg je precies te zien welke boekhandel jouw boek in voorraad heeft. Bij mij zijn er tot nu toe nog meer rode pinnetjes te zien dan blauwe pinnetjes (klik hier), maar voor een debuut valt het me niet tegen. Bovendien is dit eeen site van de zelfstandige boekhandels, dus alle Bruna's en Selexyzen staan hier niet vermeld. Daarnaast heb je weer zelfstandige boekhandels die zich niet aansluiten bij andere zelfstandige boekhandels. Zoals Godert Walter uit Groningen. En daar hebben ze mijn boek wel, want gisteren stond er in hun nieuwsbrief:
Nog maar een enkele bladzijde heb ik kunnen lezen van deze fonkelnieuwe roman omdat deze nieuwsbrief af moet, maar dat smaakt naar meer. [Let niet op de flaptekst, zei een vriend, maar lees het boek.]

Geen opmerkingen: