hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 6 oktober 2008

Dichter bij Foltz: de foto's

Het was nat, het was nat en het was nat. Op de heenweg stonden we al in de file. Niet vanwege Foltz overigens.


Alle haast en stress om op tijd te komen waren een beetje tevergeefs, want ik bleek bij een groep ingedeeld te zijn die pas een uur later begon. Wel mijn wens, maar ik had het van niemand gehoord. Jammer: daardoor (en vanwege de regen de regen de regen) vertrok de helft van mijn familie naar het gevangenismuseum in Drenthe.
Hieronder de foto's: Jane Leusink leest voor temidden van haar dichtersgroep, ik kijk dichterlijk, Suze Sanders, Tonko Ufkes, mijn moeder, Emiel Matulewicz, Joep van Ruiten en Anton Scheepstra, Derwent Christmas, Corrie en Harrie Boin, water, pa Peppelenbos vertrekt. (foto's van mijn zus Annet en van mij).












Kijk voor foto's ook op de Flickr-site van Peter ten Hoor (met mooie foto's van o.m. Karel ten Haaf).

1 opmerking:

Anoniem zei

M.a.w. Es regnet
De weeklezer