hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 13 maart 2009

Vrijdag 13 maart


Maart is een drukke maand in onze familie. Op 13 maart was opa Wijhe altijd jarig. Hier zit hij rechts op de foto bij een verjaardag in de Bergmolenstraat in Raalte. Misschien tijdens de verjaardag van mijn vader die op 16 maart altijd jarig is (hij zit op de versierde stoel). In die tijd werd er nog fiks gerookt op verjaardagen. Als ik het goed zie heeft mijn opa een sigaar in zijn vingers. Roken deed hij niet echt; hij kauwde meer sigaren. Een zware roker was hij in ieder geval niet. Misaschien vind ik sigarenrook daarom nog steeds erg lekker ruiken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn grootvader stierf aan longkanker door het roken van sigaren. Hij stak de ene met andere aan. Na zijn dood kregen wij zijn boekenkast. Mijn moeder heeft drie dagen geboend om de sigarenlucht eraf te krijgen.

coen zei

Dat is jammer, want daarmee boende ze de geur van je opa weg.