hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 17 november 2009

Kies Peter Middendorp als beste columnist (of juist niet)


Ik weet niet of het een eer is als je door het lezerspubliek van Geen Stijl wordt uitgeroepen tot de beste columnist van Nederland. Integendeel zou ik zo zeggen. Nico Dijkshoorn staat nu op nummer 1.
Peter Middendorp staat op de laatste plaats. Die plaats lijk me meer geschikt voor iemand die het niet van lach-of-ik-schiet-stukjes moet hebben. Middendorp lijk me de enige literator in het gezelschap.
Moet ik nu iedereen aanraden om op Peter Middendorp te stemmen of juist niet? Zoek het zelf maar uit.
Op de hoofdpagina van Geen Stijl kan het, aan de rechterkant.

3 opmerkingen:

schrieverij zei

Ik kom daar nooit op die 'Geen Stijl'. Denk er nooit aan. De enige die er over bericht van de blogs die ik volg ben jij. Wat is dat nou voor nieuws, toch van niks.

glas

Marjan zei

Ik durf niet naar die enge website, Coen, maar in de geest stem ik op Peter Middendorp.

@Jan: nait aal zo nitjen!
Erg grappig, die geen-stijlreactie van jou. Je kunt er niks van.

André Degen zei

Aan Jan en Marjan: jongens, jongens, je moet wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Bezoek de site in ieder geval één keer, dan heb je een idee. Ik bezoek Geen Stijl dagelijks, ook al ben ik het totaal niet eens met die proleterige volkgerichtstijl, gewoon om te weten wat er speelt in andere 'leefgemeenschappen' dan mijn eigen. En eng, Marjan... ach, het is (soms) ook wel lachen! Groeten, André