hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 14 augustus 2010

Verdwijnt Martin Ros bij Selexyz?

Martin Ros is al sinds eind mei niet meer op radio Selexyz geweest vanwege ziekte. Wie nu de site van de boekhandelsketen bezoekt ziet dat de verwijzing naar de boekenrubriek van Martin Ros ook verdwenen is uit het linkerrijtje met verwijzingen. Loopt de website al vooruit op de mogelijke stopzetting van de rubriek?

Eveneens verdwenen is de column van Bakas (Adjiedj Bakas Trendwatcher); geen verlies want hij had slechts een paar columns geschreven, één per maand, maar blijkbaar was de column van juni de laatste. (zie voor een directe link hier)

1 opmerking:

Edwin Elm zei

Het verbaast me dat de (naar ik oprecht hoop slechts tijdelijke) stop van de wekelijkse boekbesprekingen zo weinig reacties heeft uitgelokt. Zijn optredens op de internetsite van Selexyz waren aanmerkelijk beter van kwaliteit dan in zijn laatste jaren bij de TROS.
Dat is niet in de laatste plaats de verdienste van zijn (althans voor mij anonieme)gesprekspartner bij Selexyz, die zich in tegenstelling tot de presentatoren bij de TROS (voor wie de nieuwsshow onvermijdelijk ook een eigen personality show is geworden) strikt beperkt tot een dienende rol.
In ieder geval vind ik het jammer dat Selexyz zo vaag over de aard van de stopzetting doet.
Ik hoop boven alles dat de gezondheid van Martin Ros niet de onvermelde oorzaak van de stopzetting van zijn optredens is.