hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 20 maart 2016

Annet op het tuinpad

Moeder en zus

Mijn zus Annet loopt ook al aardig richting de vijftig, maar op deze foto is ze denk ik een jaar of 15. Opnieuw op het tuinpad achter het huis in de Bergmolenstraat. Dat tuinpad kom op veel van onze foto's terug, afgelopen woensdag nog.

Het moet voorjaar zijn, gezien die narcissen links. Dat klompenhok heeft mijn vader zelf gebouwd. Hoefde je niet in de regen en de kou naar de ijzeren vuilnisbak die buiten stond. Een klompenhok is al bijna binnen. Dit was nog in de tijd dat je de sleutels van de achterdeur onder een steen verborg naast de deur.

Mijn zus en mijn moeder hebben een kapsel dat in die tijd vast modieus was. Volgens mij was dat het Purdey-kapsel, genoemd naar het hulpje van John Steed in De Wrekers. Handig haar voor op een brommer.

Geen opmerkingen: