hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 27 februari 2017

De post-operatieve fase



De operatie op 17 februari is geslaagd. Daarna volgden drie dagen liggende hel.

Vorige week dinsdag mocht ik naar huis en sindsdien loop ik alweer buiten, doen anderen de boodschappen en wordt er voor me gekookt. Maar er bleef nog één zwaard van Damocles hangen: was de verwijderde tumor goed- of kwaadaardig. Ik zou de uitslag eerst eind vorige week krijgen, maar ik moest in plaats daarvan vanochtend naar het spreekuur van de neurochirurg. Dat zorgde voor enige spanning.

 Maar dat ei in mijn rug was goedaardig.

 Herstel van de wond: nog vijf weken. Advies: geen boodschappen doen, niet fietsen en niet paardrijden.

 Ik heb nog nooit paard gereden.

5 opmerkingen:

Cor zei

Geweldig goed nieuws.
Welcome back in het verticale leven.

RIETVELD TEKSTARCHITECTUUR zei

Mooie uitslag, gefeliciteerd!

Jane zei

Coen, geweldig, wat een opluchting!

Marjan zei

Wat fijn, Koen!!! Sterkte met opknappen, maar dat is een 'eitje' met zo'n uitslag:).

Esther Marije zei

En pianospelen dan? Je kon toch ook pianospelen met dat ding? Hoe zit het dan zonder dat ding?
En straks moet je nog die 4 Mijl lopen. Je krijgt het nog druk.

Plaatsvervangend opgeluchte en vrolijke groet,
Esther Marije