hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 24 mei 2017

Herman wordt 54


Mijn broer is vandaag jarig. Toeterdetoet. Hier staat/zit kroost Peppelenbos in de achterkamer van de Bergmolenstraat 69 in Raalte. Annet was al blij met een stuk karton, Herman (rechts) en ik spelen met autootjes die in een emmer zaten, zo te zien. Herman was meer van de auto's, ik was meer van de deconstructie van alles.

Ik herinner me opeens ook die enorme opbergkist annex bankje en die ladenkast. Die zijn op een goed moment verdwenen. Waarschijnlijk had mijn moeder op een gegeven ogenblik genoeg van dat rondslingerende speelgoed in de huiskamer en is alles naar onze eigen slaapkamers verhuisd.

Er is zo'n moment waarop besloten wordt dat er genoeg kindergedoe geweest is in de huiskamers en waarop de ouders hun territorium heroveren. Hier zijn wij nog de baas.

Geen opmerkingen: