hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 26 maart 2008

Nijntje op oorlogspad

Die smurfen kunnen wel inpakken sinds de komst van Nijntje op de markt. Bij elke vijf euro die je besteedt binnen een Bruna-winkel krijg je een Nijntje. Een minimininijntje wel te verstaan, want ik dacht eerst dat het een embryo-nijntje was, maar volgens het begeleidende boekje was dit 'bad nijntje'. Heb ik weer: de meest kale en kleurloze Nijntje van het hele stel. 'vaar nijntje' is leuk, 'olifant nijntje' en 'slaap nijntje' ook.
Ik heb 'bad nijntje' even naast een batterij gezet, zodat je kunt zien hoe groot het poppetje is. Een echt kindjeslikmaarindingetje.

Misschien kan ik er nog een Brunaliefhebber een plezier mee doen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Coen,

Ik breek even in: Wat een zeikerds op trouw.nl. Weet jij nog andere sites waar ik mijn gedichten kan dumpen?

Groeten,

Eelke

coen zei

Ha Eelke,
Ik ga eens kijken. Zou je niet eens iets kunnen opsturen naar Tzum? Vrij snel? Ik heb iets nodig. (Mag ook direct naar mij: c.peppelenbos at home.nl)

Anoniem zei

Dump dat Nijntje inderdaad maar bij mij. Neem morgen maar mee.

glas