hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 13 november 2009

Computer kaduuk



Sinds gisteravond doet mijn computer niks meer. Vandaag gaat ie naar het computerziekenhuis waar ze bekijken of ie overleden is of niet. Via mijn laptop kan ik wel mail ontvangen als er een onbeveiligd netwerk in de buurt is waar ik op kan (mijn kabel blijkt het op de laptop opeens niet meer te doen) en anders niet. Uitgaande mail wordt voorlopig geblokkeerd.
Ik zit nog in de fase dat ik totaal onthand ben een een grote ramp vrees (alles is weg, meneer)(gelukkig heb ik twee maanden geleden nog een volledige back-up gemaakt) en de prettige leegte van een niet door de computer aangestuurd leven.
Voorlopig dus even een gebrekkige voortgang van het Literatuurlog (en het is ook nog vrijdag de dertiende)(en m'n veter knapte).

Geen opmerkingen: